۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۲۰:۰۷

پورجمشیدیان خبر داد:

طرح "عیون اماکن" در آذربایجان شرقی راه اندازی شد

طرح "عیون اماکن" در آذربایجان شرقی راه اندازی شد

تبریز - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه عاشورا از راه اندازی طرح "عیون اماکن" به منظور بازرسی اماکن در راستای بهبود فضای فرهنگی حاکم بر کسب و کار خبر داد.

سردار علی اکبر پورجمشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح عیون خودرویی در آذربایجان شرقی، ضمن اعلام خبر ایجاد عیون اماکن در این استان از گسترش شبکه عیون خودرویی آذربایجان شرقی نیز خبر داد.

وی افزود: عیون خودرویی از ابتکارات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در سال گذشته بود که بر اساس تصمیم ستاد، افرادی به صورت ناشناس با رانندگان متخلف و هنجارشکن که رفتاری خارج از عرف پذیرفته شده جامعه را داشتند، برخورد می کردند.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی، عیون خودرویی، اتومبیل آن دسته از رانندگانی که اقدام به پخش موسیقی های غیرمجاز یا موسیقی هایی با صدای بلند در معابر کرده و رفتاری مغایر با شئونات داشتند را شناسایی و آن ها را به ناجا معرفی می کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اجرای این طرح آرامش قابل قبولی در خیابان ها و معابر تبریز ایجاد کرده بود، اظهار داشت: این طرح در سال جاری در سطح شهرهای دیگر آذربایجان شرقی گسترش خواهد یافت.

سردار پورجمشیدیان همچنین گفت: از امسال "عیون اماکن" نیز با هدف بهبود فضای فرهنگی حاکم بر کسب و کار شروع  بکار خواهد کرد و در جریان اجرای این طرح، به آن دسته از صاحبان اماکن تجاری که خارج از نزاکت اجتماعی رفتار کنند یا اقدامی خارج از چارچوب عرف معمول داشته باشند، تذکر داده خواهد شد.

کد خبر 1325825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha